Vad ska jag baka ?

Tjaoo! Nu är jag så gott som klar med designen och allt pyssel, så nu kan jag ägna mej till att blogga!
Idag var jag hemma från skolan, känner ingen mening med att gå dit när man har ont i ryggen. Så jag har städat lite och sån sen blev jag fick jag besök av mina bruds!  Haha, dom kom och våldgästa mej. 

Har iallfall ätit middag nu, har storebror här på besök och tror jag ska baka lite nu elr nåt annat skojj!

Men ni kan ju ta och kika in på dom här två fina bloggarna:

www.hannawestiin.blogg.se ♥
www.lindakristin.devote.se  ♥
 
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, söt du är!

Svar: Som dej då! :)
Natalie Eriksson

2012-06-12 @ 19:04:46
URL: http://hannawestiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0