Igår.

Chacha! Nu är jag vaken, det var sjukt roligt i går! det började med att vi åkte till Hammarsrstrand i fredags och bodde på hotellet tills på lördag. På lördagen så var vi på backtävlingen och kikade på lite fräna bilar, träffade lite skönt folk och sånt. Efter det så åkte jag och Emmelie och träffade Hanna♥ Det var roligt vi hade inte träffat henne på jätte länge så det var riktigt skojj! :) Sen på kvällen var det ju cruising! och cruisingen i Hammarstrand tycker jag är åerts höjdspunkt! Det är sjukt roligt! Ni som inte var där missade verkligen något och måste åka dit nästa år!  ska nu rensa ur lite bilder ur kameran och sånt sen ska jag lägga upp alla på bloggen! så puss Hey!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Sundin

mums med cola :)

Svar: Jajjemän! :)
Natalie Eriksson

2012-07-02 @ 10:48:49
URL: http://malinsundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0